עונת היובש – סולגאר ממליצה איך לשמור על עור בריא גם בחורף

מערכת האתר Comments Off on עונת היובש – סולגאר ממליצה איך לשמור על עור בריא גם בחורף
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החורף הגיע וכמו תמיד, השפתיים נסדקות, הקשקשים מקשטים את הראש ועור הידיים והרגליים יבש. למה זה קורה וכיצד ניתן להתגונן?

 

יובש בעור נוצר בשל תנאי אקלים דוגמת רוח וקור בחורף או שמש בקיץ. במקרים אחרים, הוא תוצאה של מחלות עור דוגמת פסוריאזיס וסבוריאה דרמטיטיס, או מחלות כדוגמת מחלת כליות, אלרגיות וסוכרת. לצד אלה, גם שימוש בחומרי ניקוי ללא כפפות גומי, נטילת תרופות "מייבשות", שהות ממושכת בחדרים ממוזגים, שימוש מרובה במים וסבון וכמובן, הזדקנות העור הטבעית – גורמים ליובש בעור.

 

בימי החורף, העור באזור הפנים, השפתיים, האף וגב כף היד חשוף מאד לפגעי מזג האוויר: שכבת השומן בעור מאבדת מים בשכבותיה הפנימיות. כתוצאה מכך, העור נעשה אדמומי, סדוק ומלווה בתחושת גירוד ועקצוץ. במקרים קיצוניים יותר אף עלול להיגרם זיהום.

 

צעירים לנצח

שמירה על עור הגוף דורשת תחזוקה שוטפת ומושפעת מגורמים רבים, ביניהם סוג וצבע העור, גורמים גנטיים, השפעות סביבתיות ואפילו מצב רוח. כבר בגיל צעיר רצוי לאמץ הרגלי טיפוח שישפיעו על קצב הזדקנות העור.

 

כמה טיפים שיסייעו לשמור על עור בריא:

  • ניקוי הפנים במים פושרים ובמי פנים
  • מריחת קרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה בזמן חשיפה לשמש
  • הקפדה על שתיית מים
  • הימנעות מעישון
  • הקפדה על פעילות גופנית
  • מקלחת קצרה מהמקובל במים פושרים למניעת התייבשות העור
  • למניעת יובש בקרקפת, רצוי לחפוף בשמפו עשיר בלחות
  • לבישת כפפות וצעיפים להגנה מפני רוח וקור
  • מריחת קרם לחות ושפתון הגנה
  • הימנעות מחומרי טיפוח המכילים אלכוהול ומייבשים את העור (בשמים, אפטר שייב וכדומה).

 

 כיצד לבחור תכשיר לחות מתאים

ניתן לרפא עור יבש על ידי תכשיר לחות המעודד את התחדשות שכבות העור.. שימוש קבוע בקרם לחות המתאים לסוג העור מסייע במניעת התייבשות העור. במידה ומדובר ביובש בשפתיים, יש למרוח שפתון הגנה. רצוי להימנע משימוש בתכשירים המכילים אלכוהול הממיס את שומני העור ומזיק לו.

 

תוספי תזונה משלימים לטיפוח העור ולשמירה על בריאותו

 

פורמולה לטיפוח העור, הציפורניים והשיער HNS Complex

HNS – זוכת פרס היופי לשנת 2009 בקטגוריית תוספי התזונה של מגזין Better Nutrition – פורמולה ייחודית לטיפוח הציפורניים, העור והשיער. הפורמולה היחידה המעודדת ייצור קולגן בגוף באופן טבעי.

קולגן, אלסטין וקראטין הם חלבונים סיביים חזקים המהווים את יסודות העור, השיער והציפורניים. יסודות אלה מספקים לעור בסיס עמיד וגמיש, מעניקים לו לחות וברק, מסייעים בהחלקת קמטים, מחזקים את הציפורניים ושומרים על בריאות השיער. HNS Complex מכילה רכיבים תזונתיים ייחודיים המעודדים את הגוף לייצר את החלבונים החיוניים האלה. התוצאה: עור פנים חלק, גמיש, רענן ומטופח, שיער בריא ומלא ברק וציפורניים חזקות.

 

למי מומלץ ליטול HNS complex?

  • למעוניינים לשפר את מראה העור, הציפורניים והשיער
  • לסובלים מציפורניים הנוטות להישבר בנקל
  • לרוצים לשמר את חוזק הציפורניים
  • לחפצים לטפח את חיוניותו של העור
  • לדואגים לשמור על שיער חזק, חיוני ומלא

 


אומגה 3 "700" Omega 3

כמוסות שמן דגים בעוצמה כפולה

כמוסות אומגה 3 "700" מכילות מינון גבוה של חומצות שומן רב-בלתי-רוויות טהורות מסוג אומגה 3, כמוסות אלו מכילות מינון החזק פי 2.3 מכמוסות רכות של שמן דגים – כמוסה אחת שוות ערך למנה קטנה של דג סלמון.

חומצות השומן החיוניות מסוג אומגה 3 נמצאו בעלות חשיבות מיוחדת בטיפול בפסוריאזיס, בזכות השפעתן נוגדת הדלקת ויעילותן בהפרעות אוטואימוניות. כמו כן, חומצות שומן אלו פועלות לשמירה על מראה עור בריא ורענן.

 

 

ויטמין E טבעי בתוספת תערובת טוקופרולים 400/200 יחב"ל Natural Vitamin E

מוצר זה מכיל ויטמין E טבעי בצורתו השלמה: D-alpha tocopherol, יחד עם תערובת של טוקופרולים להם חשיבות טיפולית רבה. ויטמין E הוא אחד מנוגדי החמצון החשובים ביותר לגופנו. הוא מונע הזדקנות של כל הרקמות ועל כן חיוני לשמירה על מראה צעיר של העור ועל גמישותו. אפשר ליטול ויטמין E לטיפוח פנימי בכמוסות לבליעה, או למרוח חיצונית על פני העור בצורתו הנוזלית להעלאת רמת לחות העור ולשיפור מראהו.

 

פיקנוגנול® 100/30 מ"ג Pycnogenol®

ביופלבנואיד זה מעורר לאחרונה עניין רב בקרב המומחים העוסקים בדרמטולוגיה ובקוסמולוגיה. פיקנוגנול הוא רכיב נוגד חמצון רב-עוצמה המכיל ביופלבונואידים. הוא מופק מקליפת עץ אורן צרפתי, ונמצא יעיל עד פי חמישים מוויטמין C ופי עשרים מוויטמין E בנטרול רדיקלים חופשיים הגורמים להרס תאי העור. פיקנוגנול שומר על גמישות ולחות העור ומעכב את הזדקנותו, ומגן מפגעי הזיהום הסביבתי. הוא מסייע בהאטת תהליכי הזדקנות: משפר את גמישות כלי הדם, עוזר לאספקת דם סדירה ומונע הסתיידות עורקים. כמו כן, פיקנוגנול יעיל בשיפור מצבם של ילדים עם ADHD. זהו נוגד חמצון עוצמתי הנחשב לבעל השפעה אנטי-דלקתית ונוגד כאב יעיל מאוד.בנוסף, הוא מגן על מבני הקולגן במפרקים וברקמות החיבור מפני הרס, ומשפר את גמישות המפרקים. בנוסף, פיקנוגנול מפחית הפרשה של היסטמין ובכך מקל את תסמיני האלרגיה המתלווים למחלה.

 

לסיכום, הקלישאה "היופי מתחיל מבפנים", נדושה ככל שתהיה, עודנה נכונה. מראה העור לא רק משקף את הגיל שלנו אלא גם את ההתייחסות הכוללת שלנו לבריאות גופינו ואת סגנון החיים שלנו. שמירה על כמה אורחות חיים יכולה לסייע לשמור על מראה עור בריא ולהגן עליו מפני נזקי האקלים, הזמן והסביבה.



0 תגובות